1. Kupujúci je povinný bezprostredne pri dodaní prekontrolovať spolu s dopravcom stav zásielky (počet balíkov, neporušenosť pásky, poškodenie krabice) podľa priloženého prepravného listu vystaveného prepravcom. Kupujúci je oprávnený odmietnuť prevzatie zásielky, ktorá nie je v zhode s kúpnou zmluvou tým, že zásielka je napr. neúplná alebo poškodená. Ak takto poškodenú zásielku kupujúci od prepravcu prevezme, je nevyhnutné poškodenie popísať v predávacom protokole prepravcu.
Spoločnosť DATRON-TECHNOLOGY s.r.o. zabezpečuje dodávku tovaru najmä prostredníctvom svojich prepravných kapacít, resp. kapacít spol. DATRON AG so sídlom : In den Gänsäckern 5, D-64367 Muhltal, Spolková republika Nemecko, HRB: 86874, IČ DPH: DE 111622886, cez slovenské špedičné spoločnosti alebo si prepravu zabezpečí kupujúci samostatne.
2. Neúplnú alebo poškodenú zásielku je nutné okamžite oznámiť e-mailom na adresu: info@datron.sk, spísať s dopravcom zápis o škode a tento bez zbytočného odkladu zaslať faxom, e-mailom, alebo poštou predávajúcemu. Dodatočné reklamácie, neúplnosti alebo vonkajšie poškodenia zásielky dávajú predávajúcemu možnosť preukázať, že sa nejedná o rozpor s kúpnou zmluvou.
3. Na všetky technické zariadenia, ktoré boli dodané spol. DATRON-TECHNOLOGY s.r.o. alebo spol. DATRON AG, so sídlom : In den Gänsäckern 5, D-64367 Muhltal, Spolková republika Nemecko, HRB: 86874, IČ DPH: DE 111622886, sa vzťahuje, že záručný i pozáručný servis si kupujúci zabezpečí prostredníctvom spol. DATRON-TECHNOLOGY s.r.o., spol. DATRON AG, resp. prostredníctvom ich obchodných partnerov alebo sám podľa dohody. Pokiaľ si kupujúci zabezpečí servis sám, resp. prostredníctvom iného subjektu, bude sa táto oprava – servis považovať za nedovolený zásah a nebude sa naň vzťahovať záruka.
4. Kupujúci preukáže platnosť záruky predložením nákupného dokladu - faktúry, resp. inštalačného protokolu, ak bol v minulosti tovar reklamovaný, doloží servisný protokol. Na inštalačnom protokole musí byť rovnaké sériové číslo, ako na reklamovanom výrobku (ak výrobok sériové číslo má).
5. Záruka sa nevzťahuje na vady vzniknuté použitím nesprávneho alebo chybného programového vybavenia, nesprávneho spotrebného materiálu, ani na prípadné škody v dôsledku toho vzniknuté. Ďalej sa záruka nevzťahuje na závady vzniknuté zlou obsluhou, neodborným, alebo neprimeraným zaobchádzaním, použitím a inštaláciou, ktoré sú v rozpore s užívateľskou príručkou, alebo poškodením účinkami prepätia v rozvodnej sieti.
6. Predávajúci negarantuje plnú funkčnosť aplikačného softvéru vo verziách, ktoré nie sú vhodné (nie sú vytvorené) pre objednaný operačný systém. Za prípadné problémy spôsobené obmedzenou funkčnosťou aplikácií, ktoré túto podmienku nespĺňajú, nepreberá predávajúci žiadnu zodpovednosť.
7. Záruka sa nevzťahuje na tovar s porušenou ochrannou pečaťou, informatívnymi nálepkami, sériovými číslami atď. Pečate a sériové čísla sú neoddeliteľnou súčasťou výrobku a nijako neobmedzujú právo kupujúceho tovar používať a manipulovať s ním v plnom rozsahu toho, k čomu je tovar určený.